Personal menu
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

قوانین و مقررات سایت آوید

آوید کیه؟!

آوید یه وبسایت تخصصی گیمینگه که از بهار سال 1401 شروع به فعالیت کرد و از بهمن ماه 1401 فعالیت رسمی خودش رو با اخذ مجوز های مربوطه شروع کرد. هدف آوید عرضه تخصصی محصولات گیمینگ از کمپانی بزرگ Memo هست و برای این هدف، سخت گیری های زیادی در تامین و عرضه کالاها انجام میده تا در نهایت مشتری و مصرف کننده محصولات، بدون کوچکترین دغدغه یا دردسری بتونه از محصولی که تهیه کرده لذت بره.

شرایط مرجوعی و اعلام خرابی محصول

محصول برای من کار نمیکند، چطور میتونم مرجوعش کنم؟

از اونجایی که اکثریت قریب به اتفاق محصولات در آوید پیش از ارسال تست میشن، ملاک مرجوعی کالا احراز خرابی و مشکل فنی کالا هست. به واسطه لوازم جانبی و گاها نوع عملکرد متفاوت بعضی دیوایس ها (موبایل، تبلت، کامپیوتر و…) ممکن هست محصولی که تهیه کردین برای شما به درستی کار نکنه اما این به معنی خراب و یا معیوب بودن محصولی که به دستتون رسیده نیست. ملاک خرابی محصول عملکرد نادرست و ایراد فنی در کارکرد در مواجه با ۲ یا ۳ دیوایس غیر مشابه دیگر هست.

– تمامی محصولات غیر پلمپ بدون استثنا، پیش از ارسال توسط کارشناس مربوطه تست و بررسی دقیق از نظر عملکرد و سلامت ظاهری میشوند.

– توجه داشته باشید که مرجوعی سفارش در فروشگاه آوید فقط و فقط از طریق  تیپاکس صورت میگیرد. هیچ سفارشی به صورتی حضوری، پذیرش نخواهد شد.

 مرجوعی حتما میبایست با هماهنگی قبلی با پشتیبانی فروشگاه صورت بگیرد و فروشگاه سفارش مرجوعی بدون هماهنگی قبلی را نمیپذیرد و مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

– پس از هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه برای مرجوع کردن کالا، مشتری میبایست حداکثر ظرف ۲۴ ساعت (به استثنا روزهای تعطیل و پنج شنبه ها) محصول را تحویل تیپاکس داده و کد رهگیری پستی را برای فروشگاه ارسال کند. در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی در قبال مرسوله و کالا نخواهد داشت.

در صورت احراز مشکلی فنی محصول، هزینه عودت کاملا برعهده آوید بوده و به صورت رایگان محصول مرجوع میشود و مبلغ سفارش ظرف ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

برای مرجوع کردن، کالا رو حتما با تمام لوازم داخل جعبه به حالت اولیه برگردانید و به آدرس پستی فروشگاه آوید که در صفحه تماس با ما قید شده با “تیپاکس” ارسال کنید.

پس از تایید مشکلی فنی و یا خرابی محصول توسط کارشناس، مبلغ فاکتور ظرف ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. فرایند دریافت شماره کارت از مشتری در واتس اپ فروشگاه انجام خواهد شد.

– ملاک عملکرد صحیح محصولات، عملکرد اونها در بازی نیست، خارج از محیط بازی محصولات رو تست کنین و از صحت عملکردشون مطمئن بشین. گاها به دلیل چینش بد پارامتر های بازی اختلال هایی در کارکرد دسته بازی های به وجود میاد که مانع از تشخیص درست عملکرد دسته بازی توسط شما میشه.

– در صورت عدم تایید مشکل فنی کالا توسط پشتیبانی فروشگاه، محصول/سفارش با هزینه پستی خود کاربر، مجدد به کاربر عودت داده خواهد شد.

– ملاک مرجوعی کالا در آوید، احراز مشکلی فنی و یا ساختار محصول ارسال شده است

محصول رو استفاده کردم و ۳ روز بعد خراب شد، چطور باید مرجوع کنم؟

متاسفانه چنین امکانی در آوید وجود نداره. محصول ارسال شده، اگر در عملکرد اولیه صحیح و سالم نباشه و ایراد فنی و یا ساختاری داشته باشه، مشتری موظفه حتما ظرف ۲۴ ساعت – حتی در روزهای تعطیل – (پس از دریافت مرسوله) ایراد رو به پشتیبانی پابجی دونی از طریق چت آنلاین داخل سایت، واتس اپ و یا تماس تلفنی منتقل کنه. در غیر این صورت فروشگاه آوید هیچ گونه مسئولیتی در قبال اون نخواهد داشت.

سفارشی رو به اشتباه ثبت و پرداخت کردم، روند لغو سفارش و بازگشت وجه چگونه است؟

کاربران عزیزی که به اشتباه سفارشی رو ثبت و پرداخت کرده اند موظف اند حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش این مورد رو به پشتیبانی فروشگاه از طریق چت آنلاین داخل سایت، واتس اپ و یا تماس تلفنی اعلام کنند.
در صورتی که هنوز سفارش بسته بندی و پردازش نشده باشد، سفارش لغو و مبلغ فاکتور پس از دریافت شماره کارت/حساب کاربر از طریق پشتیبانی آنلاین یا واتس اپ، ظرف ۲۴ ساعت کاری عودت داده خواهد شد.

در صورتی که در زمان اعلام شده (حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش و به شرط عدم پردازش و بسته بندی سفارش) کاربر فروشگاه را از لغو سفارش خود مطلع نکند، آوید هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و سفارش طبق روال عادی، برای خریدار ارسال خواهد شد و به هیچ عنوان به دلیل انصراف از خرید پس گرفته نخواهد شد.

شرایط و نحوه ارسال سفارشات

شرایط و نحوه ارسال سفارشات تهران با پیک: تمامی سفارشات تهران که پیش از ساعت ۱۲ ثبت شوند در همان روز ارسال و تحویل میشوند و سفارشاتی که پس از ساعت ۱۲ ثبت شوند مطابق اولویت ارسال، در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش ارسال میشوند.

– شایان ذکر است که تمام سفارشات داخل تهران در بازه زمانی اعلام شده ارسال میشوند و در صورت عدم حضور مشتری برای تحویل مرسوله، هزینه رفت و برگشت پیک به دفتر فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پاسخگویی و یا عدم حضور مشتری برای تحویل گرفتن سفارش، ندارد.
 
شرایط و نحوه ارسال سفارشات با تیپاکس: تمامی سفارشات پستی تا ۲۴ ساعت کاری پس از ثبت، تحویل اداره تیپاکس خواهند شد و پس از ارسال کد رهگیری مرسوله برای شما ایمیل خواهد شد و در صفحه پیگیری سفارش نیز قابل مشاهده خواهد بود.

– فروشگاه مسئولیتی در قبال مرسوله های پستی برگشتی ندارد و مسئولیت پیگری و تحویل مرسوله پستی پس از ارسال از طرف فروشگاه، تماما بر عهده خریدار است.

نحوه پیگیری سفارشات ارسال شده

برای پیگیری سفارشات ارسال شده با در اختیار داشتن ایمیل و شماره سفارش، به واتساپ فروشگاه مراجعه کنید.

درصورتی که پس از مطالعه توضیحات این صفحه کماکان سوال یا ابهامی در رابطه با فرایند ثبت و پیگیری سفارش خود دارید، در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن (کمتر از ۲۴ ساعت) به سوال شما پاسخ دهند.